Notice: Undefined variable: args in /usr/home/blogfundacion.arquia.es/web/wp-content/themes/arquia/single.php on line 25
Tema - Canal Fundación Arquia

A cidade como juego

Por José Ramón Hernández Correa

Desde Veredes

Un dos movementos de ¿vanguardia? da metade do século XX foi a Internacional Letrista. Eu non oíra falar deles, e estoume decatando agora, lendo o libro El Puño Invisible, de Carlos Granés.

dadá e o surrealismo deixaron as súas sementes de imprevisibilidad, ilóxica e cachondeo, que, unidas ao aburrimiento e á falta de horizontes espirituais e intelectuais de logo da Segunda Guerra Mundial, xeraron movementos en grao sumo diverso.

Non farei aquí un resumo da Internacional Letrista, senón que só referireime brevemente a un das súas formulacións urbanístico

Ivan Vladimirovitch Chtcheglov, no seu Formulario para un novo urbanismo, promovió a renovación urbana radical, para que a cidade estivese formada por espazos dispostos para a aventura. A cidade era para vivir, e a vida era xogo e excitación.

Nesa mesma liña, Gil J. Wolman predicou o urbanismo unitario, que entendía a cidade como espazo excitante, contra o aburrimento e a borreguez da burguesía (…)”

Accede al artículo, AQUÍ

[avatar]
Deprecated: the_author_description ha quedado obsoleto desde la versión 2.8.0. Utiliza the_author_meta('description') en su lugar. in /usr/home/blogfundacion.arquia.es/web/wp-includes/functions.php on line 4861 La Fundación Caja de Arquitectos se constituye como Fundación cultural privada el 23 de Mayo de 1990, con el objetivo de promover y fomentar fines de carácter cultural, social, asistencial, profesional y formativo en el campo de la arquitectura, la construcción, el diseño, el urbanismo y, en general, de todo aquello relacionado con la actividad de los arquitectos.
Notice: Undefined variable: aria_req in /usr/home/blogfundacion.arquia.es/web/wp-content/themes/arquia/comments.php on line 7 Notice: Undefined variable: aria_req in /usr/home/blogfundacion.arquia.es/web/wp-content/themes/arquia/comments.php on line 10